Nie masz produktów w koszyku.

Nie masz produktów w koszyku.

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

Termos To Go Cup 0,35 l Eva Solo

Zdjęcie Nazwa produktu Cena Ilość
to_go_cup_567463_567461 Termos To Go Cup 0,35 l, troczek navy blue Eva Solo

Nr katalogowy: 567455

154,65 zł
to_go_cup_567463_567461 Termos To Go Cup 0,35 l, troczek czarny Eva Solo

Nr katalogowy: 567467

154,76 zł
to_go_cup_567463_567461 Termos To Go Cup 0,35 l, troczek marble grey Eva Solo

Nr katalogowy: 567459

154,65 zł
to_go_cup_567463_567461 Termos To Go Cup 0,35 l, troczek szary Eva Solo

Nr katalogowy: 567461

154,76 zł
to_go_cup_567463_567461 Termos To Go Cup 0,35 l, troczek nordic rose Eva Solo

Nr katalogowy: 567469

154,65 zł
Nr katalogowy: gr.to.go.cup
Parametry produktu
Producent: EVA SOLO
Wysokość (cm): 10
Szerokość (cm): 6,5
Typ : Termosy
Materiał: stal nierdzewna, tworzywo sztuczne, silikon
Czas realizacji: 5 dni

Opis produktu

Kubek posiada podwójne ścianki pozwalające dłużej utrzymać stałą temperaturę napoju. Szczelna nakrętka zapobiega przeciekaniu kubka. Dzięki silikonowemu paskowi można mieć kubek zawsze przy sobie.
Kubek można myć w zmywarce.
Pojemność 350ml.

Informacje o marce

Historia duńskiej marki Eva Solo zaczyna się w 1913 r. Jest ściśle powiązana z przemianami kulturowo- społecznymi, które zachodziły w przeciętnym skandynawskim domu. Dokumentuje też w pewien sposób, historię rozwoju duńskiego wzornictwa.
Punktem wyjścia i głównym założeniem marki Eva Solo było tworzenie funkcjonalnych i wysokiej jakości przyborów kuchennych.
Zachodzące zmiany, fakt, że kobiety zaczęły dzielić swój czas między dom i pracę zawodową definiował kierunek rozwoju marki. Produkty Eva Solo projektowane były z myślą aby ułatwić i skrócić czas pracy w kuchni. Na początku lat 70-tych, kiedy domowe kuchnie otworzyły się na salony i zaczęły stanowić użytkową przestrzeń ogólnie dostępną, Eva Solo zajęła się projektowaniem i produkcją sprzętu kuchennego na tyle stylowego i efektownego aby nie zakłócał wystroju wnętrz, a wręcz przeciwnie był jego integralną częścią. Dziś można powiedzieć, że wzornictwo, funkcjonalność i jakość to filary duńskiej marki rozwijane przez lata w równym stopniu. W ostatnim czasie został dodany jeszcze jeden niezwykle ważny element, determinujący kierunek rozwoju marki. To innowacyjność, którą znajdziemy m.in. w szerokiej gamie produktów do przygotowania kawy, herbaty czy innych napojów, z których część jest opatentowaną własnością producenta.
Eva Solo dziś, to mariaż najlepszych tradycji skandynawskiego design, w którym funkcjonalność zawsze była bardzo silnie akcentowana oraz doświadczeń inżynierów i architektów, którzy nie ustają w poszukiwaniach nowych materiałów, udoskonalaniu metod produkcji, estetyki i funkcjonalności.